cropped-Piiri_musta_teksti.png
  • Etusivu
  • Ohjelma
Menu
  • Etusivu
  • Ohjelma

Piiri 2020

Aamupäivän puheenvuorot käsittelevät kuntaorganisaatioiden markkinoinnin ja viestinnän tavoitteellisuutta, tuloksien mittaamista, palvelumuotoilua ja osto-osaamista. Keynote puheenvuoron pitää kunta-alan sekä sosiaalisen median asiantuntija, organisaatioviestinnän työelämäprofessori Pekka Sauri. 

Iltapäivällä kääritään hihat ja tartutaan toimeen. Järjestämme kumppaneidemme kanssa kaksi klinikkaa, joissa perehdytään segmentointiin, tavoitteiden asettamiseen sekä tulosten mittaamiseen.

Päivän ohjelmaa ja keskustelua fasilitoi Annu Karkama, Mukamas Learning Design Oy.

Osallistumismaksu

Kunta, tai kuntataustainen organisaatio 315 €
Yritykset 360 €
Kysy ryhmähinta, jos organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö

Kaikkiin hintoihin lisätään alv 24 %

 

Ohjelma

n. 08.30Tekninen testailumahdollisuus
09.30Tervetuloa Piiri-tapahtumaan!
09.40Check-in
Orientaatio päivään ja Howspace check-in
09.45Maailma kommunikaation vallankumouksen jälkeen | Viestinnän työelämäprofessori, FT Pekka Sauri, Helsingin yliopisto
10.40Tekoäly auttaa kysymysten ymmärtämisessä ja uusien asioiden oppimisessa Case: Kunta-Kati | Viestintä- ja markkinointipäällikkö Mia Miettinen, Riihimäen kaupunki
11.05Ohjelmistoyritykset apuna verkkosivu-uudistuksessa Case: Laukaa | Yrityskoordinaattori Heli Peltola, Laukaan kunta
11.30Lounastauko
12.35Vältä kilpailutuksen sudenkuopat | Hankinta-asiantuntija Olli Jylhä, Suomen Kuntaliitto
13.05Käytännön vinkkejä palvelujen hankintaan | Head of Communications Tiina Hosiokoski, SEK
13.45Johdatus iltapäivän klinikoihin
14.00Iltapäivän klinikat käynnistyvät Yhteistyössä: Mediayhtiö Sanoma ja Mediatoimisto Toinen PhD

Klinikka 1. Data, tunteet ja ymmärrys. Sisältömuotoilun lyhyt oppimäärä: näin saat datan kuumaksi. Lämmin data kertoo tunteista tarpeiden taustalla ja näyttää, mikä on kohderyhmälle merkityksellistä ja kiinnostavaa. Sanoman media- ja sisältömuotoilusta vastaava Niina Leino (Sanoma Content Marketing) hyödyntää tiimeineen lämmintä dataa strategia- ja konseptointityössään. Klinikalla pääset myös itse pohtimaan ja mittaamaan datasi lämpötilaa.

Klinikka 2. Tavoitteet, luovuus ja mittarit. Tie tuloksiin kulkee oikeiden mahdollisuuksien tai kipupisteiden tunnistuksesta ja niiden ratkaisukeinojen oikeasta valinnasta. Toni Keskinen (Toinen PhD) opastaa käyttäytymistaloustieteisiin, enemmän ja vähemmän rationaaliseen luovuuteen keinojen määrittelyssä ja mittareiden asettamisessa. Työpajan tavoitteena on laajentaa ajattelua ja yhdistää luovuutta ja systemaattisuutta kuntien markkinoinnin kehitykseen.
16.00Yhteenveto päivästä
16.20Palaute
16.25Loppusanat

Puhujat

Olli Jylhä
Hankinta-asiantuntija, Julkisten hankintojen neuvontayksikkö, Suomen Kuntaliitto
Annu Karkama
Fasilitaattori, valmentaja ja valmennuskoordinaattori, Mukamas Learning Design
Toni Keskinen
Director, Customer Experience Business, Toinen PhD
Niina Leino
Business Manager, Sanoma Content Marketing
Heli Peltola
Yrityskoordinaattori ja viestintä- ja markkinointivastaava, Laukaan kunta
Pekka Sauri
Viestinnän työelämäprofessori, FT, Helsingin yliopisto

Yhteistyössä

Piiri 2020

8.10.2020

#piiri2020

Tapahtuman järjestää

Toinen Linja 14
00530 Helsinki

Lisätietoja tapahtumasta

Kaisa Nyberg
[email protected] 
+358 50 471 6177


Liisa Paltta
[email protected]
+358 50 591 9513